Ms Panda and Mr Hedgehog
Pan Da Yang (Yoon Seung Ah), a sweet bakery owner, hires Ko Seung Ji (Donghae), a talented but prickly pastry chef, at her Panda Café. As they create delectable desserts, they find themselves in a competitive battle against a national cake franchise owned by Da Yang's first love. Their contrasting personalities and culinary skills lead to both tension and unexpected chemistry as they strive to make their small bakery successful. Despite their initial conflicts, Seung Ji and Da Yang gradually develop a deeper connection through their shared passion for baking. This is a 2012 South Korean romantic comedy series directed by Han Joon Young, featuring Donghae from the K-pop group Super Junior.