Abel: The Great
Abelão with the Monkey
Abel puts money out of his pocket to get Ponte Preta out of the hole amid the dismantling of the Campinas team.
After successful experiences in international football, Abel returns to Brazil and makes history with the four major clubs in Rio de Janeiro.
Between victories and defeats, Abel has to face the biggest match of his life: that of his son João Pedro.