BARRAS INVISÍVEIS
In the first episode of “Barras Invisíveis”, Adriane Galisteu celebrates her 50th birthday with a stunning party in Bahia. But unforeseen events threaten to ruin the celebration. Adriane is also called at the last minute to perform at the Carnaval and has to rush to be ready in time for the parade, a challenge for her body, mind and the costume.
Mother of only one
Adriane shows us her daily life as a mother and also as a daughter. In addition to revealing her experience of motherhood, Galisteu begins to pursue her dream of having another child – a challenge at age 50. She still needs to find time to take care of her mother, who is facing health problems, and her son Vittório, who is about to travel alone for the first time.
Adriane relives some of the most difficult moments in her life: the early deaths of her father and brother. She revisits her childhood home and remembers her past. The present is pure celebration: Adriane and Alexandre complete 13 years of marriage and join the family to celebrate. But a lie from Vittório could put an end to the party vibe.
The day arrives for Vittório to embark on the exchange student, which fills Adriane with fears and anguish. And packing a suitcase with Galisteu can be real chaos. But her work schedule is full and she needs focus to keep up with all her commitments. Adriane recalls stories of entrepreneurship and the way she established her name as a successful brand.