Bita World
Each song proposes a scenario and its animals. From the little farm to dinosaurs, everything is full of enchantment and rhythm.
To stimulate children to play in a healthy way is ever so important! Even more when we do it through songs that are luring and inspiring.
Each of the basic parts of the human body is presented creatively through music video in the Bita World Show so as to stimulate learning in children.
What surrounds us, what is part of the universe and the conception of life. All of this is nature and included in this musical season of Mundo Bita.
The arena becomes the stage for Bita, Lila, Dan, Tito, Flora and more characters from the circus universe.