B.King
While the artist behind the comic "B.King" was initially excited to show his work to the world, he's grown tired of writing and drawing over the years. In a tired attempt to keep readers interested in the story, he's resorted to cheap tricks like abandoning his characters for attention, but his interest in continuing his former passion project continues to fade. But one day, a mysterious phone call sucks him into the world of his comic, where he becomes a character named Wang Xiao Ming. Armed with insider knowledge, Xiao Ming embarks on an adventure with the characters he created, joining them on their quest for immortality. This animated series was based on the comic of the same name by Shidai Man Wang.