Clube Spelunca
After failing in business, a young dreamer returns home and decides to transform the old family club into a cultural space. Amidst mix ups, music, and a lack of money, his dream soon turns into a comedy of errors.
Eu Voltei, Tô Aqui. Se Liga Só, Escuta Aí
After going bankrupt, Digão returns to his old neighborhood and tries to breathe new life into Spelunca, his family's old dance club.
O Homem Na Estrada Da Ilusão Vai Na Fé
Digão announces a show by " Mano" and the Spelunca gets packed. Only later does he learn that he booked the wrong Mano.
Digão rents the club for a bachelorette party, but the arrival of an inspector reveals that the place is officially a church.
Digão and Gabito's "Quebradokê" turns into a mess and Suellen finds a letter from her mother that could change everything.
Without water in the rest of the neighborhood, Spelunca becomes a crowded oasis, and Digão must contain the chaos to avoid sinking completely.
Digão and Suellen argue about the renovation of the Spelunca, and the work becomes a parade of delays, resentments, and chaos.