Collar of Duty
Harley a black Labrador helps his owner overcome obstacles related to PTSD; a firefighter gets back on track with the help of a rambunctious young service dog named Blaze.
A therapy pig named Chewy helps a family de-stress after relocating; Nixon a Bernese/black Labrador assists a former police officer with PTSD.
Annabelle a miniature horse detects low blood sugar; Zev an American bulldog helps a woman with a severe digestive disorder.
Horse Max bonds with a girl who has Fetal Alcohol Syndrome; Bella the yellow Labrador helps a woman with chronic pain enjoy life again.