Extreme Communities
Various towns in Latin America are home to unusual societies such as cults, polygamists communities, and nudists to name a few. This series reveals these secret communities.
Menonitas: Violated Traditions
In Manitoba, Bolivia, more than a 100 women are victims of sexual assault, and the mutual and traditional trust of the settlers is shaken.
In the Mexican desert, there’s a polygamous Mormon community whose founders ran from the United States to freely practice multiple matrimony.
Visit a nudist group in Bogotá and a sado-masochist community in Buenos Aires in this revealing episode of Mundos Extremos.
Enter the world of Chile’s Nazi youth and also a controversial Christian cult in Colombia in this episode of Mundos Extremos.