Gamebros
A fight between football fans from different teams raises Gamebros's suspicion when their stories don't corroborate.
#ChildrenDay
When her daughter goes missing, Dr Patricia stops at nothing to find her, but has no idea that the culprit is closer than she could ever have imagined.
A suspected suicide peaks the curiosity of some of the CHPP's team members. After investigating, they discover that disturbing messages had been sent to the victim.
Heitor meets a terrified homeless man, and begins to investigate what lies behind the man's fears. He soon discovers a diabolic individual in lurking in São Paulo.
A series of revelations about the DeepWeb expose the real people behind the avatars.