Garden Academy
Every day at Garden Academy, is a new and great day to learn something new among Margarita, Rose, Monti, Col and Sofi, with the help of Gardener Tim, his Learning Tree and Lara, a lovely parrot.
Objects used at school!
Through gardener Tim''s fun lessons, the curious students (Margarita and Monte), learn much more about common objects used at the school everyday.
Places at school!
The fun and kind gardener Tim, teaches his charming students (Rose y Col), about the different spaces inside the school: the classroom, the playroom, and more.
Margarita and Col learn with their teacher, gardener Tim, how to identify numbers "one, two, and three". They count from 1 chair to 3 crayons, and more.
Gardner Tim wants to teach his students, Margarita and Rose, how to stand up and how to sit down. For this, he begins a fun game to make them practice it in a very entertained way.