Goo Goo is an 18 month old baby, cute, curious with a very rich inner world. In each episode, Goo Goo will encounter a funny blob friend that will "call" his attention, make him laugh and will then come to life and turn into a different toy vehicle each episode. The vehicles' movements will make Goo Goo curious, happy, giggle and laugh out loud.