Grachi
Grachi finds out Daniel is Matilda's boyfriend, but their relationship is going through a crisis due to her jealousy; Matilda invites Daniel on a picnic to save their relationship, but he wants to take his brothers, so Matilda asks Grachi for help.
Matilda asks Grachi to babysit Daniel's brothers during the picnic; Dotty tells Matilda that Grachi wants to steal her boyfriend; Daniel walks Grachi home and kisses her on the cheek.
Grachi feels she is betraying her friend; Daniel tells Grachi that strange things happen when they are together; he confesses he thought about her all night, but Matilda overhears the conversation.
Matilda gets mad at Grachi, so she goes to the restroom to cry; Grachi tells Mecha her feelings for Daniel; Daniel forces Matilda to go say sorry to Grachi.