Vintage
Encounters with the Past
These are good times for the Cortázar family: Miguel Cortázar has been awarded a millionaire contract that will make the family winery one of the biggest and most profitable business in the region.
Miguel begins his treatment, but his family wants to prevent him from remembering; the Revertes receive a ridiculous offer for their grapes by the Cortázars.
Miguel is determined to discover who tried to kill him, and his wife is his main suspect; business worsens the relationship between the Revertes and the Cortázars.
The Cortázars decide to automate grape harvesting, leaving dozens workers jobless; workers threaten to go on strike.
The Revertes' plans are uncovered, and Don Vicente does not hesitate to report and seize the stolen goods, but Miguel attempts to find a peaceful solution; fearing his infidelity might be unmasked, Gustavo asks Paloma to have an abortion.
Don Vicente sets his plan in motion in order to prevent Miguel from ruining his business; if Lucía and her family do not get the money, they will lose their house.