Kiko
Kiko is a child fisher who lives in Asri Town with his best friends Poli, Lola, Patino and Tingting. Together they have fun and get involved in adventures.
Kiko's Party
Poli, Lola, Patino and Tingting are eagerly looking forward to holding their New Year's party.