Lola & Virginia
Onion Trick
Lola has a crush on Charly, the most handsome and enigmatic boy in her year, but Virginia claims that she has won Charly's heart and has even kissed him.
Incognito
Famous teenage actor John Bloon enrolls incognito at Lola's school to feel what it is like to have a normal life and real friends.