The Little Lulu Show
Alvin's Record Player; Lulu's Television Debut; Crybaby
Lulu's dad is annoyed with Alvin; Lulu finally gets a chance to be on TV; Alvin won't stop crying. With Tracey Ullman as the voice of Lulu.
The boys challenge the girls in a lemonade standoff; a duck follows Lulu home; Lulu's umbrella service.
Lulu resists the allure of a visiting movie star; Lulu's birthday party; the boys hold a beauty contest.