MasterChef + Brazil
MasterChef shines a spotlight on the great amateur chefs over the age of 60 who are hiding in Brazil.
The eight cooks selected wear their dream aprons face a traditional and versatile ingredient: prawns.
Blindfolded, the participants must discard five of the 20 ingredients inside their mystery box.