REINVENTANDO CLO
"Reinventando Clô" is a six-episode docu-reality hosted by Ana Hickmann. In each episode, we dive into the multifaceted and fascinating journey of Clodovil Hernandes, one of the most iconic and controversial figures in Brazilian fashion and culture.