Slavery - 21st Century
This episode shows the reality of rural slavery in Brazil based on the emblematic case of worker Zé Pereira.
The episode reveals the entire workings of contemporary slavery from the perspective of the workers themselves.
The episode focuses on two recent cases of sexual slave labor that occurred in Rio de Janeiro and Altamira, Pará.