The Melon Patch
The Melon Patch invites families into a vibrant, interactive classroom where learning through play and music helps toddlers grasp early concepts about themselves and the world around them. The musical Ms. Appleberry and her fellow teachers take viewers on a learning journey filled with warmth, curiosity, and song.