Crimea, 1920. At the height of the Civil War, fate confronts two intelligence agents: journalist Max Ermler and Italian poet El Ferrari. A romance between them, full of passion and madness, could have become a beautiful love story, if not for one circumstance. Both of them are spies of warring intelligence.