Tudo Na Panela Bolos E Doces
Pastries are one of Carol Fiorentino's passions. In this show, this passion is added to the experience of the presenter, who offers simple and practical recipes, with sugar and love.
Carol Fiorentino explains the most requested recipes by the little ones: strawberry brigadeiro with real strawberries.
At a wedding party, you cannot miss the cake. Carol Fiorentino shows all the tricks to prepare these delicacies at home.
Carol Fiorentino prepares the recipes of the moment, the wonderful banoffee pie filled with bananas and dulce de leche.
Carol Fiorentino brings recipes that use colors as their main attraction, like a fruit tart with dragon fruit, kiwi and mango.