Way Beyond Fear
Armando and Rebeca's romantic getaway takes a turn for the unexpected after the stories associated with the mysterious house start to unravel.
Leaving the mysterious house is not as easy as it may seem to Armando and Rebeca; the stakes are too high and what they know might be only the tip of the iceberg.
While Armando struggles with a sense of disorientation at the hospital, Rebeca comes face-to-face with a number of hidden truths about the mysterious house.