WHY R U?
Jeong Lee Won (Lee Jung Min), an aspiring actor at a top South Korean university, constantly clashes with Kim Ji Oh (Lee Ye Hwan), a directing student in his academic year. Their competitive relationship takes an unexpected turn when Lee Won discovers his sister's online BL novel featuring them as lovers. Intrigued by the possibility of their fictional romance becoming real, Lee Won begins to spend more time with Ji Oh. As they work together on various projects, he starts to question his true feelings towards his former nemesis. Tensions rise as their relationship evolves from bitter rivals to potential romantic partners. Based on the hit 2020 Thai BL drama "Why R U?", this is a 2023 South Korean drama series produced by Kim Eun Hye.