Timon & Pumbaa Boara Boara; Saskatchewan Catch
S1, E1: Timon and Pumbaa's relaxing day at a deserted beach ends when jungle natives kidnap Pumbaa; Timon and Pumbaa meet a love-struck, female flying squirrel.