Eternal Mafalda
S1, E4: When Mafalda's younger brother Guille is born, the family changes, while the appearance of Libertad revolutionizes the gang of friends. These new characters are an update to the strip and reflect the radicalization that was taking place in the world and especially in Argentina, where repression and political differences become even more pronounced. Aware of the violence from authorities and out of fear of repeating himself, Quino decides to end Mafalda, and soon after, he goes into exile in Milan. But that end is a new beginning: through Mafalda's books, which are reprinted again and again and translated into more than twenty-six languages, the comic's popularity keeps growing and attracting readers who share her enthusiasm.