All Saints
Michael Spurlock decides to trade in his corporate sales career to become a pastor. Unfortunately, his first assignment is to close a country church and sell the prime piece of land where it sits. He soon has a change of heart when the church starts to welcome refugees from Burma. Spurlock now finds himself working with the refugees to turn the land into a working farm to pay the church's bills.