Art School Confidential
Jerome (Max Minghella), a freshman at a prestigious art school, dreams of making it big, but his arrogance and affectations hamper his chances. Jealous of a clueless jock, he hatches a plan to make a splash in the art world and win the heart of the prettiest gal in school.