Bryan Callen: Complicated Apes
Bryan Callen records his third special in Chicago’s historic Thalia Hall and reconsiders our debate on all things equality. He rails against our tendencies to turn each other into nouns like black, white, immigrant, Muslim, gay, straight, man, woman, and instead suggests that the best way to navigate our current culture war is to think of our fellow humans not as a fixed label, but as verbs.