Dark Waters
Inspired by a shocking true story, a tenacious attorney (Ruffalo) uncovers a dark secret that connects a growing number of unexplained deaths. The guilty party: the world's largest corporation. To expose the truth, he risks everything—his future, his family, and his own life.