Doing Hard Time
Michael (Boris Kodjoe, Showtime's "Soul Food," Brown Sugar) was a good man and a loving father, until one day, his seven-year-old son was caught in the crossfire of a drug deal gone bad. Michael's mourning becomes outrage when his child's killers get only a slap on the wrist for drug possession. He launches a crusade of vengeance, getting arrested himself so that he can go behind bars and deal out his own brand of justice to the two shooters. But in a place where there are no rules, revenge will no longer be Michael's only concern.