Dreamcatcher
Dylan, known to his fans as DJ Dreamcatcher, who is on the brink of global stardom. Everything changes the night of Cataclysm, an underground music festival, where two estranged sisters and their friends meet Dylan. After a drug fueled gruesome event, things begin to spiral into a 48-hour whirlwind of violence and mayhem.