Leprechaun: The Beginning
A family returns to their ancestral home, Nigel's cottage, after his mysterious death. Unbeknownst to them, Nigel's greed has unleashed a vengeful Leprechaun seeking to reclaim stolen gold. As the family navigates their strained relationships and attempts to honour Nigel's memory, they are drawn into a terrifying game of riddles and survival with the malevolent creature. Secrets of the past and the dark curse of the Leprechaun threaten their lives, revealing that some inheritances are best left undiscovered.