Moka
Equipped with a few items of clothing, a little bit of money and a weapon, Diane Kramer leaves for Evian. She has a sole obsession: to find the driver of the moka-colored Mercedes who run over her son and turned her life upside-down. But the path of truth has more bends than it appears. Diane discovers that she must confront another woman, both endearing and mysterious.