Murphy's Romance
The last thing Emma Moriarty expected to find in Eunice, Arizona was love. So how does she wind up the object of Murphy's Romance? Sally Field and James Garner star in this endearing comic love story from director Martin Ritt (Norma Rae). Field plays a gutsy divorced mother eager to make it as a horse trainer on a small desert ranch. Enter the town's most eligible widower, Murphy Jones (Garner). The lovable, free-wheeling pharmacist befriends Emma and eventually comes a-courting. But just when Emma may have found the right guy, her ne'er-do-well ex, Bobby Jack (Brian Kerwin), rides back into her life. Which one of these persistent suitors will lasso the reluctant filly? Share the warmth and feel-good humor of Field, Garner and Murphy's Romance!