Patron Mutlu Son İstiyor
Sinan (Tolga Cevik) is being sent to Cappadocia in order to write a romantic comedy. Haunted by writer’s block, a demanding boss and a tight deadline, he tries to seek inspiration from the beautiful daughter of the hotel owner, Eylül (Ezgi Mola). The first night they meet, Sinan hears that Eylül is engaged to the famous actor Faruk. Once a good friend, Faruk had become Sinan’s arch nemesis after stealing away his ex-girlfriend. Sinan doesn’t understand how the kind Eylül could be with such a narcissistic guy like Faruk...