Puffins Impossible: Action Pack 7
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 7 includes 3 amazing episodes: Mystic Medallion; Sleeping Beauties and Cross the Line. Mystic medallion: A treasure at the bottom of the ship gets the Puffins and Otto fighting around the shipwreck. When the chest pops open and a mystic medallion emerges, all eyes are on it. Sleeping beauties: Scallops have many uses - as yummy treats and as castanets. Otto is trying to interrupt the flamenco performance to get the scallops, but it's turning up a lot harder than he thought. Cross the line: When Otto tries drilling a hole in the middle of the frozen lake, the Puffins have to stop him. They challenge him to a race around the lake!