Puffins: Shorts Collection 47
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 47: The salesman, The dream sofa, The permanent stain, The fake hunk The salesman: An hapless traveling salesman shows up at the Clubhouse, but the Puffins will put his patience sorely to the test. The dream sofa: The Puffins purchase a brand new and super-comfortable armchair that all four want to be the first to try! The permanent stain: Playing outside the caravan, the four Puffins irremediably stain Johnny Puff's guitar... Now what? The fake hunk: Surprised by Pie's sheer physical strength, an attractive Puffin-girl draws near to make friends. But eager to make an impression on the same Puffin-girl, Tac tries show off his strength as well.