Reminders of Him
Colleen Hoover's bestselling novel becomes a transformative film about motherhood, forgiveness and the power of love to overcome the worst mistake. Desperate to rebuild her life with a daughter she has never known, Kenna finds unexpected compassion in a secret romance with local bar owner Ledger. As dangers develop for both of them, Kenna hopes to find a second chance amid unbearable heartbreak.