Runaways
The Marem Group is a team of volunteers helping victims of domestic violence in the North Caucasus. After their shelter was raided by a joined team of Chechen and Dagestani police, they had to leave Russia. The documentary traces these runaways on different phases of evacuation – from their republics to the long process of rehabilitation in other countries. But abusers threaten not only girls: members of the Marem Group are not safe, even outside Russia. They can also become runaways at any moment.