The Help
In the 1960s Mississippi, Southern society girl Skeeter returns from college with dreams of being a writer. She turns her small town on its ear by choosing to interview the Black women who have spent their lives taking care of prominent white families. Only Aibileen, the housekeeper of Skeeter's best friend, will talk at first. But as the pair continue the collaboration, more women decide to come forward, and as it turns out, they have quite a lot to say.