The Last Ones - Videograss
In our fifth season we brought together the most stylish and innovative crew imaginable. With new additions to the crew, you can expect some surprises in this one! From Alaska to Oslo to Minnesota, and back, we circled the world chasing down new spots and new tricks. The Last Ones represents anyone who puts their hearts and souls into an annual project and strives to keep this key part of our culture alive. DONT GIVE IN! MAKE IT SPECIAL! LET US NOT BE THE LAST ONES! We bled for this one and hope you enjoy!