Till
"Till" is a profoundly emotional and cinematic film about the true story of Mamie Till-Mobley’s relentless pursuit of justice for her 14-year-old son, Emmett Till, who, in 1955, was lynched while visiting his cousins in Mississippi. In Mamie’s poignant journey of grief turned to action, we see the universal power of a mother’s ability to change the world.