His Girl Friday
When hard-charging New York newspaper editor Walter Burns discovers that his ex-wife, investigative reporter Hildy Johnson, has gotten engaged to milquetoast insurance agent Bruce Baldwin, he unsuccessfully tries to lure her away from tame domestic life with a story about the impending execution of convicted murderer Earl Williams. But when Hildy discovers Williams may be innocent, her reporter instincts take over.