After a catastrophic crash on an unknown planet, pilot Mills quickly discovers he's actually stranded on Earth -- 65 million years ago. Now, with only one chance at a rescue, Mills and the only other survivor, Koa, must make their way across an unknown terrain riddled with dangerous prehistoric creatures.