Another Kind of Wedding
Matthew and Louisa are about to celebrate the biggest day of their lives, but their wedding becomes the perfect venue for their dysfunctional families to confront what tore them apart in the first place. Of course, when you marry your brother's ex-girlfriend and force your separated parents to be in the same place at the same time, fireworks are bound to go off.