Elvis Presley stars as Guy Lambert, a singer working in London--and the object of the amorous affections of young heiress Jill Conway (Annette Day). Jill's family sends her to Brussels to keep her away from Guy, not realizing that his next engagement is in Belgium. They meet on the ferry, and Guy is attracted to Jill--but incompetent jewel thieves, bumbling detectives and the attention of an older woman combine to keep their romance anything but simple in this lighthearted musical.