Green Lantern: Beware My Power
In this thrilling DC Universe Movie, Earth’s latest Green Lantern will rise! When a Power Ring is bestowed upon former Marine John Stewart, it leads him on a life-changing mission. With Justice League member Green Arrow and Thanagarian Hawkgirl by his side, Stewart is thrown into a complicated galactic war with shocking origins and catastrophic consequences. It’s a trial by fire for the inexperienced Lantern as he battles deadly enemies like Sinestro – but a much darker secret will be the true test of this Green Lantern’s strength!