Hacker
The film centers around 13-year-old gifted hacker Benjamin who discovers that his mother didn’t die in an accident years earlier, as he was led to believe. The trail points to high-ranking officials in the Danish Secret Service, and along with his new friend Savannah he sets out on a nerve-racking hunt to chase down the truth about his mother’s disappearance.