I Believe
9-year-old Brian (Rowan Smyth) has a supernatural encounter with God, an experience that sends him on an adventurous quest. His parents aren't too happy about it, especially his father (Matt Lindquist), an atheist TV newscaster. Fortunately, Brian finds allies in the pastor of a local church (Wilford Brimley) and a wounded U.S. Marine (Jeremy London). Brian's pure and innocent faith brings about extraordinary miracles that quickly become Breaking News.